Briefly   |   Ota yhteyttä   |   Etsi

Täyden palvelun IT-talo


Sujuvaa käyttäjätukea

735701_business_series_3.jpgTyöasemien hallintapalvelu on tarkoitettu varmistamaan asiakkaan työasemaympäristön  mahdollisimman korkea käytettävyys ja tehokkuus. Mikäli asiakasympäristössä on valmius etähallinta­palvelulle, tarjotaan tekninen tuki ensisijaisesti etähallintavälineitä hyödyntäen.

Työasemien etähallinta tarkoittaa asiakkaan työaseman haltuunottoa tieto­verkon välityksellä toimittajan palvelupisteestä.

Tavoitteena on nopeuttaa käyttäjän neuvonta- ja ongelmatilanteiden ratkaisuaikaa vastaavanlaisella asiakasympäristön ja tuettavien tuotteiden osaamistasolla kuin asiakkaan luona tapahtuvassa lähihallinnassa.

Tarvittaessa suoritetaan lähitukikäynti.

Kokopäiväisestä  tai osa-aikaisesta lähituesta voidaan myös tehdä jatkuva palvelusopimus.